No Control

četvrtak, 19.06.2008.

Nova Rock 2008'

Eto, vratili se mi iz Nickelsdorfa, živi i zdravi, što i nije tako očekivano :-)
Da vam pričam kako je bilo, mislim da nije potrebno, samo mogu reć da su mi to bila
3 najbolja dana u životu...
Btw, skočia san i bungee jump 2 puta, sa 192 metra, genijalno...

Krenia san 13.06. u 22 i 30 busem za Zagreb, iz kojeg sam u 7 ujutro sio na vlak za Beč,
iz Beča na vlak za Nickelsdorf, a od tamo busem do Nova Rock-a...

Samo prvi pogled na festival me je ostavia bez daha...Oko 350 000 ljudi na jednom mjestu...
Jednostavno neopisivo...

Pogleda san : Rise Against, Bad Religion, Anti Flag, Beatsteaks, In Flames,
Rage Against The Machine, Guadalahara, Vanilla Sky, Weakerthans, Incubus.....


Pa da redom malo nabrojimo, bar ova 4 meni najvažnija....

Prvi je bio Bad Religion.
Stvarno sam dugo čekao da vidim taj bend uživo....
Njihov standardni nastup, malo više novijih stvari, nažalost gleda san ih
dosta izdaleka jer sam zakasnia, al prezadovoljan sam oša nakon njih prema drugoj bini....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Moram spomenit i In Flames, koji me nisu zanimali, ali su me zato ugodno iznenadili.
Nastupom i svim ostalim...

Image Hosted by ImageShack.us



Drugi po redu je bia Anti Flag...
Ljudi stvarno dobro prže uživo, a i legenda na basu je daleko najjači...
Svala čast...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



A treći, ono šta san najviše čeka od "manjih" bendova : RISE AGAINST. Jednostavno nemam riječi...Što se tiče atmosfere, poga, nereda, circle pittova i svega,
bili su daleko najjači bend...
Čak je vokal u jednom trenutku rekao da nije ovo nikad u životu vidio, kad je među publikom
nastalo 8 ogromnih circle pittova...Repertoar je traja punih uru i po, i redale su se stvari s "Revolutions
Per Minute, "Siren Song Of The Counter Culture" i Suffering And The Witness"...
Nažalost, opet s prvog albuma nije niti jedna pisma bila, ali to sam i očekiva...
Jednostravno su savršeni...Nemam riči...I naravno, jedva čekam da ih opet vidim....
Video mi se neda uploadat jer traje pun kurac, a ža mi je, jer imam 2 snimljene pisme i
najveći circle pitt šta san ikad vidia...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




A zadnji bend je koji drugi nego Rage Against The Machine...
Osjećaj vam jednostavno ne mogu opisat...
Nažalost ovde nemam videa, ali stavit ću ih za koji dan....
Sami početak, u pozadini se čuje sirena, lagano se diže pozadina s ogromnom
crvenom zvizdom i počinju prvi taktovi jednog od najlegendarnijih bendova svih vremena....
Neopisivo....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Nažalost, sve druge slike i videa od RATM-a su u Zelića, pa kad mi da, stavit ću na blog...

Evo još koja slikica za kraj...
A mi smo se već dogovorili da opet idemo sljedeće godine, bez obzira ko svira, jer se
ovo jednostavno mora ponovo doživit...
Uživajte...

S nekim njemcima smo lokali stalno, koji su bili šator do nas.
Image Hosted by ImageShack.us


Nargile, ko želi pušit, može...
Image Hosted by ImageShack.us


Izležavanje na suncu...
Image Hosted by ImageShack.us


Ja i Zele legenda...
Image Hosted by ImageShack.us


Bungee Jump.
Image Hosted by ImageShack.us


Bar...Najčešće mjesto mog odlaska :-)
Image Hosted by ImageShack.us


Laka vam noć :-)))
Image Hosted by ImageShack.us



Do čitanja....
- 00:32 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.